New moon to night, jackob is my baby <33

New-Moon-new-moon-6003760-560-840.jpg HELO... image by soccermix2
Hejhej bloggen, idag var ju som sakt jag och elin i T-C, jag köpte bara en present till henne och ella :D elin köte oxå en till mig undra undra vad hon köpt,,, älskar att få julklappar de är nästan bara darför jag ger (AA)
aja inget annat blev köpt men när jag börjat åka hem så bestämde sig Tessan oc olivia att vi ska gå på bio :D weeiii new moon ofc! och fan jag ska läcka på alla sätt och vis kommer gråta och dragla hahaha ( misstålka inte läcka ) yess så jag och tessan har köpt biljetter och filmen börjar kl 18:30

nu ska jag platta håret och göra en tofs av mitt slitna långa hår :P
// sara <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0